Facebook

Twitter

YouTube

ul. Wały J. Dąbrowskiego 2, 63-900 Rawicz, tel. 655453937

A4 Popup

 logo wsse sm         UWAGA !      logo wsse sm

Samochodowy punkt pobrań wymazów

Szanowni Państwo, informujemy że w dniach 29-30.05.2020 r. na parkingu Szkoły Podstawowej w Sierakowie przy ul. Przyjemskiego 35 (dawne gimnazjum) w godzinach od 10:00-19:00 uruchomiony zostanie samochodowy punkt pobrań wymazów tzw. Drive-thru do bezpłatnych badań w kierunku koronawirusa dla mieszkańców powiatu rawickiego. Przedsięwzięcie organizowane jest przez 12 Wielkopolską Brygadę Obrony Terytorialnej, Państwową Inspekcję Sanitarną oraz samorząd lokalny.

Szanowni Państwo, informujemy że rejestracja telefoniczna zainteresowanych pobraniem wymazu w kierunku SARS-CoV-2 w ramach samochodowego punktu pobrań Drive-thru 29-30.05.2020r. prowadzona będzie pod numerem telefonu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu.
61 656 80 75
Potrwa od 27 do 29.05.2020r.
w godzinach 8.00-16.00

 

all4web
 

Masz pytania na temat koronawirusa ? Wirtualny asystent odpowie na pytania

wirtualny asystent

Masz pytania na temat koronawirusa? Na Twoje pytania odpowie wirtualny asystent dostępny w naszym serwisie

Możesz zadać mu pytanie lub sprawdzić, o co najczęściej pytają internauci. Wirtualny asystent udzieli Ci szybko informacji dotyczących zakażenia, objawów, kwarantanny, zasad przemieszczania się, postępowania w razie zachorowania lub podejrzenia choroby, pracy czy wprowadzonych w związku z epidemią aktów prawnych.

Możesz z niego korzystać na najpopularniejszych przeglądarkach, tj. Mozilla Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari oraz urządzeniach mobilnych, na których wirtualnego asystenta zobaczysz jako pomarańczowe, podskakujące kółko.

Wirtualny asystent powstał we współpracy z IBM Polska w wyjątkowo krótkim czasie. Ma zaledwie kilka dni, ale cały czas się uczy. Codziennie aktualizowany jest o nowe informacje i dane otrzymywane z Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) i Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.

Wirtualny asystent jest odpowiedzią na stale rosnącą liczbę zapytań dotyczących koronawirusa. Dzięki temu, że jest on dostępny online, udziela odpowiedzi w zaledwie kilka sekund o każdej porze dnia i nocy. Do tego jest bardzo intuicyjny w użytkowaniu i każdy z nas z łatwością z niego skorzysta. Rekordowo szybkie uruchomienie wirtualnego asystenta nie byłoby możliwe bez zaangażowania wielu osób i instytucji. Szczególnie budująca jest postawa firm komercyjnych, w tym IBM Polska. To pierwsze wdrożenie tego typu narzędzia w publicznym systemie ochrony zdrowia. Zachęcam do jego przetestowania – mówi Janusz Cieszyński, wiceminister zdrowia.

Najlepiej rozumie pytania krótkie i dotyczące jednego zagadnienia

Jeśli nie znajdzie właściwej odpowiedzi, wskaże Ci, z kim i jak się skontaktować lub poda bezpośredni link do poszukiwanej informacji w serwisie www.pacjent.gov.pl albo przekieruje do serwisu rządowego www.gov.pl/koronawirus. Czym więcej pytań dostaje, tym szybciej się uczy. Obecnie obsługuje kilka tysięcy pytań dziennie.

Wirtualny asystent opiera się na technologii IBM Watson Assistant czyli algorytmie, który korzysta z technik uczenia maszynowego, sieci neuronowych oraz baz referencyjnych. Działa w chmurze publicznej.

Mapa strony

Mapa zagrożeń